09.04.2009 відбудеться інтернет-семінар
за темою "Інтеграція в системі роботи вчителя словесника як чинник розвитку фахових компетентностей учителя та ключових компетентностей учня".
18.2.09
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Для вчителів Української мови з проблеми «Інтеграція в системі роботи вчителя-словесника (з елементами кредитно-модульної системи навчання)». Загальний термін навчання 12.01-22.08 Керівники: Адаменко В.С., Бігун О.С.
Шановна Олено Сергіївно!
ВідповістиВидалитиУ плані - графіку підвищення кваліфікації вказано, що 19.03.09 відбудеться поточний дистанційний контроль. Де можна отримати завдання цього контролю?
Готуючись до семінару, опрацювала статтю Василишиної "Інтеграція у методичному вимірі уроків мови та літератури", Л.Серих "Інтеграція різних видів мистецтва на уроках української літератури"
ВідповістиВидалитиГотуючись до семінару, опрацювала посібники "Сучасний урок. Інткгровані уроки мови і літератури. Проблемний підхід" Фурсова Л., Гайдукова Н., Гулькіна С. та "Життєтворчі компетенції особистості" Єрмаков І., Пузіков Д.
ВідповістиВидалитипитання контролю були надіслані на електронні поштові скриньки.
ВідповістиВидалитиДобрий день!
ВідповістиВидалитиCвіт, у якому ми живемо,стає все складнішим і динамічнішим,тому інтеграція в сучасне суспільство і знаходження свого місця в житті вимагають від кожної людини дедалі більших зусиль і компетенцій.
ВідповістиВидалитиКонцепція мовної овіти в Україні орієнтує на виховання національно- мовної особистості, громадянина Україні, людини, яка любить українську мову як рідну і шанує як державну, користується нею в різних сферах спілкування, дбає про належний рівень мовної культури. Це зумовлює особливу увагу до мовленнєвого розвитку учнів, до розвитку їхньої комунікативної компетентності.
Найбільш ефективним для формування компетентності учнів є інтеграція. Готуючись до семінару опрацювала такі роботи: Дичківська І.М. Інноваційні педадогічні технології : Навчальний посібник.-К.:Академвидав, 2004. Життєва компетентність особистості : від теорії до практики. ( За ред. І.Г.Єрмакова.-Запоріжжя, 2005)