9.4.09
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Для вчителів Української мови з проблеми «Інтеграція в системі роботи вчителя-словесника (з елементами кредитно-модульної системи навчання)». Загальний термін навчання 12.01-22.08 Керівники: Адаменко В.С., Бігун О.С.
Добрий день. Шановна Олено Сергіївно,яким чином брати участь у семінарі я не зрозуміла. Вважала, будуть питання и план. А тому поки обмежусь інформацією, яку опрацювала. 1) що таке інтеграція, якими принципами повинен конструюватися інтегрований освітній процес, роль принципу інтеграції в здійсненні гуманно особистісного підходу до розуміння цілісної природи психіки дитини, що таке інтегроване заняття, його мета, чим зумовлено проведення таких занять. 2) роль учителя у формуванні ключових компетентностей учнів, компетентності як ключ до оновлення змісту освіти.3) брала участь у роботі творчої групи шкільної методичної ради "Сучасна модель випускника середньої школи", де стрижневим питанням було формування життєвих компетентностей учнів на уроках і позаурочних заходах.
ВідповістиВидалитиІнтеграція в системі роботи вчителя-словесника посідає важливе місце.
ВідповістиВидалитиСьогодні пріоритетною стає проблема формування мовленнєвої і комунікативної компетенції як провідного компонента в структурі загальної підготовки і розвитку особистості. При цьому школа має забезпечити формування комунікативної особистості – людини, яка вільно і легко висловлює власні думки, виявляє високий рівень мовленнєвої культури, дбає про якість свого мовлення і його вдосконалення.
Комунікативна спрямованість у методиці викладання мови дає змогу реалізувати ціннісний навчальний, розвивальний і виховний аспекти рідної мови як навчального предмета, який можна вивчати двома взаємопов’язаними способами – науково-теоретичним (опанування основ науки про мову) і практичним (формування вмінь і навичок вільного володіння українською мовою в усіх видах мовленнєвої діяльності).
У першому випадку особистість засвоює теоретичні надбання лінгвістичної науки, у другому – вона осягає культуру мовленнєвого спілкування. Отже, практична спрямованість у навчання рідної мови тісно пов’язана з комунікативним аспектом. Тому визначальним напрямом роботи вчителя-словесника є підготовка гуманних, освічених людей, які на належному рівні вміють практично користуватися українською мовою в найрізноманітніших життєвих ситуаціях.
Пошук шляхів вирішення цієї проблеми пов’язаний з дослідженням комплексу питань, серед яких важливого значення набуває формування мовленнєво-комунікативних умінь учнів основної школи. Дослідження мовленнєвого розвитку особистості з огляду на складність і багатогранність мовленнєвих явищ спирається на здобутки психології, лінгвістики, психолінгвістики, лінгводидактики, соціології, соціолінгвістики, педагогіки.
Добрий день !
ВідповістиВидалитиВикористовую шнтегровані уроки в своїй педагогічній діяльності. Маю надію на співпрацю з цього питання та готова поділитися власним досвідом.
До побачення!